inte skrivit...

något på länge så nu kanske det vore dags=) hänt en hel del sen sist... vi har flyttat och jag trivs verkligen kanon här, synd bara att det är högst upp men men det är smällar man får ta...

Mammas lilla skrutta fyllde 3 år förra helgen.. blev ett riktigt kalas med gäster från tidig morgon till sen kväll men det var allt en lycklig liten donna som somna gott den kvällen.....
Den lill* i magen är inte så liten längre, sprattlar runt därinne så det heter duga... har gått 25 veckor nu, bara 15 kvar=)

Fick ju fast jobb i mars också, hur länge man nu får vara kvar.. ska ju sparas hit och dit men men den som lever får se.... har i af fått beslut från försäkringskassan i dag så den 21/7går jag på havandeskapspenning, ska bli skönt faktiskt.... är ganska jobbigt redan nu men men det är bara att bita i hop... tur man har arbetskamrater=) 

I morgon är det 1 år sen min snuttis satte mitt hjärta i brand=) älskar dig

Kommentarer
Postat av: nexa

Kul att hitta någon man KÄNNER IGEN som bloggar.. Känner väl en del som bloggar, men de lägger ju av i tid och otid. Det är bara jag som skriver en massa.. haha. Nu är jag väl inne på typ.. åttonde eller nionde bloggen, och skriver under namnet Nexa (två hundnamn ihopdragna) för att vara lite halvanonym, även om jag har kort på mig/oss med.. Kika in om du orkar och vill!

/Jessica (avslöja det inte, tack.. ler)

2009-06-05 @ 22:34:35
URL: http://nexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0