vilken...

j'vla f''ked up dag det var i går.. allting strula och krångla... sprang säkert flera mil på jobbet i går... var så så så trött när jag äntligen slutade.. var verkligen en sån där dag man ångrar att man klev ur sängen... jaja avslutade i af dagen med kalas hos magnus... lite kaffe och socker gjorde susen=) nej men det var trevligt.. passade på att sola lite också innan vi gick hem.... tittade på nya serien på fyran och sen somna ja som en liten bebis.. har garanterat snarkat i natt men det bjuder jag på=)

i morgon blir det en tripp till örebro... utan barn och utan karlar... här ska shoppas=) nej men det ska bli riktigt mysigt... strosa i affärer och äta ute... men först ska man jobba lite...

ska snart till tandläkaren.. usch och fy, vill inte vill inte... jaja man överlever väl det med men det är f*n inte kul... får se om jag orkar masa mig in till katrineholm och hämta ut mitt pass också... snart dags=)

nej pimpla lite kaffe nu då och samla mod...

älskar dig hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0