kan inte...

förklara men det är magiskt och alldeles underbart.. jag kan ta att folk har åsikter men man kan väl säga saker och ting direkt till personen det gäller... så så så onödigt att prata massa skit bakom ryggen... nu är det så här, bara att acceptera... det finns en för alla och jag har träffat den som var menad för mig så jag kan inte se problemet... kan man inte bara få vara lycklig.. visst det kanske går åt helvete men det är värt det i af.. varenda minut är viktig och speciell... älskar dig så otroligt mycket, du är min stora kärlek, min själsfrände och min bästa vän.. vad mer kan man begära...

har precis pratat med min lilla skrutta.. hon och pappa läste saga nu innan det var sovdags för lilla fröken... saknar henne så otroligt mycket varenda sekund hon inte är hos mig men samtidigt tycker jag att det är en bra lösning med varannan vecka.. hon behöver sin mamma och pappa precis lika mycket... hur det än har varit och hur det än kommer bli kommer jag aldrig missunna min älskade flicka hennes pappa... folk får tro vad dom vill men så är det... våran relation blir dessutom bättre och bättre, nu kan vi föra en vettig konversation och det är jag väldigt glad för... jag vet att vi tycker och tänker olika men nu är situationen så här och man får helt enkelt göra det bästa av det...

oj vad mycket det blev här nu men jag kände att jag behövde få ur mig lite av allt det här... finns så mycket elände här i världen så man behöver inte göra saker värre än det är... tragiska saker händer hela tiden och det finns inget vi kan göra åt det... bara att leva för varje dag, ta vara på varje solglimt... man ska vara rädd om sin omgivning....


Min älskade Wilma du är mammas finaste.. vad som än händer är du det viktigaste i mitt liv och det finns inget jag inte skulle göra för dig... hur hårt livet än må vara så finns jag nära dig.. älskar dig så det gör ont i mig...

Elin det var ingen fara med kartongerna, vi klarade oss med dom vi hade så tänk inte på det du=) hör av dig när du har tid och ork så fikar vi=)

Kommentarer
Postat av: patrik

Känner lika dant för dig min älskling, kommer alltid att finnas för dig

Hoppas verkligen att allt kommer lösa sig till slut i alla parters skull för det vill verkligen jag att det ska göra, älskar dig för evigt

Kommer alltid att göra allt för dig och Wilma.Du är det bästa som hänr mig





2008-09-08 @ 21:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0