fredagen...

är en dag jag sent kommer glömma.... var på safiren med ett gäng från jobbet... var hur kul som helst... vi träffades hemma hos marie först och där blev det många asgarv... åtta hade vi bokat bord på safiren så då blev det taco buffe, väldigt gott men det var nog ingen som var direkt hungrig... vi hade druckit oss mätta men men det var gott ändå... arvingarna stod för kvällens underhållning, är väl ingen direkt fan men det var bra ändå.. de spelade ganska många covers... vi dansade järnet hela kvällen.. var hur kul som helst... älsklingen var på en annan förfest så vi sågs därinne och det blev faktiskt några danser och många kyssar=) han roade i af mina arbetskamrater och slängde runt dom på dansgolvet=) nej tjejer kryssning nästa eller vad var det vi sa=)

i går var jag väldigt duktig om jag får säga det själv... hade tvättstuga och det var hur mycket tvätt som helst... hann med att städa också... sen blev det att mangla och stryka flera timmar... lagade jätte god middag tills älsklingen kom hem från jobbet... la oss tidigt och kollade på lilja 4 ever och käkade massa godis=)

lillskruttan åkte till pappa i fredags... blir så jäkla tomt när hon inte är här... men men det är tur att veckorna går fort... nu ska hon dessutom vara hos mig tisdag onsdag... är skönt då blir det inte så långt... hon är så fin och duktig min älskade unge... men vad fort det går, hon är ju sååå stor nu... tycker inte det är länge sen hon var en liten bebis på knappa 3 kilo=) nja hon kommer alltid vara min lilla bebis vare sig hon vill eller inte=)

nej ska ta och äta lite frukost nu.. får se vad jag ska hitta på sen.. blir nog lite solning i af=) måste ju jobba på brännan nu inför turkiet... inte långt kvar... längtar så så så mycket... ska bli underbart att komma bort i från det här trista vädret... kan behöva ladda batterierna med lite sol bad, god mat och läckra drinkar=) och så det bästa av allt....

ödet spelade mig ett spratt men nu har jag äntligen hittat hem... älskar dig så otroligt mycket...

Kommentarer
Postat av: patrik

Hehe ja mycket dans blev det med dina kollegor haha älskar dig.

2008-09-21 @ 10:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0