så var man...

tillbaka till ett jävligt kallt sverige igen efter en vecka i turkiet.. vi har haft det alldeles underbart.. runt 30 grader och strålande sol varje dag... vi har solat och badat mest hela tiden.. i havet låg temperaturen på 28 grader och poolerna runt 25...  maten har varit kanon och speciellt efterrätterna.. första dagen bytte jag och älsklingen ringar och det känns helt underbart... har aldrig känts så här rätt förut... vill verkligen leva resten av mitt liv med dig älskling, hoppas verkligen du låter mig göra det... sen vad alla andra tycker skiter jag fullständigt i...

saknar min lilla skrutta så det värker i hjärtat men i morgon kommer hon äntligen till oss...

tusen tack för denna underbara resa... jag har nog fått världens bästa svärföräldrar=)

älskar dig av hela mitt hjärta=)

Kommentarer
Postat av: Ida

GRATTIS till förlovningen!!!!

2008-10-29 @ 22:38:00
URL: http://idaajax.blogg.se/
Postat av: Erika

Nämen där ser man =) Ja grattis får man säga! Hälsa Patrik oxå!!

2008-10-30 @ 20:19:29
URL: http://tyrahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0