legat...

sjuk hela veckan men nu börjar det kännas bättre så i morgon blir det jobba av... kan jag behöva nu, man blir ju så rastlös... här snackar vi om att ha en hel del energi att göra av med...

ska alldeles strax i väg och hämta skruttan på dagis, dom har tagit kort i dag... hoppas det blir lika fina kort som förra året...

ja vill verkligen frågan är om du känner likadant??? det här är så rätt... äkta kärlek ska man verkligen inte kasta bort=) vill leva resten av mitt liv och lite till med dig.. älskar dig så otroligt mycket...

13 dagar kvar nu bara sen drar vi till varmare bredd grader... ska bli så skönt med lite semester.. längtar längtar och räknar dagar=)

nej hämta min älskade unge nu och sen kurera sig ytterligare några timmar=)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Klart jag vill, känner likadant som dig. Älskar dig.

2008-10-02 @ 12:59:40
Postat av: Anonym

Nu blir man ju brydd... har dom tagit kort på dagis? Hade jag ingen aning om!

2008-10-04 @ 16:18:59
Postat av: Elin Pelin

Glömde skriva namn på föregående "talare"

2008-10-04 @ 16:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0