det finns...

ingenting som är ofrivilligt, allting är konsekvenser av egen handling...

har varit en kanon helg.. lilla stumpan kom äntligen i fredags, blev en hel del mys... gosade en stund och gick sedan ner på samhället för att handla lite... på vägen hem satte sig skruttan på gårdsplanen utanför patriks jobb... där satt hon och ropade på honom... ungen vägrade att gå därifrån utan honom... när jag väl kom hem med henne var jag precis genomsvettig... tog kanske en halvtimme att gå den lilla biten som i vanliga fall tar 2 min=) på eftermiddagen bjöds det på tomatsoppa hos svärföräldrarna, både jag och wilma älskar det=)

i går var jag och wilma i julita på julmarknad med sandra casper magnus diana therese "morfar" och "farmor"... var helmysigt men jävligt kallt.. blåste rena rama stormen ute... "farmor" handlade godis åt barnen och så fick de varsin julklapp av tomten.. höjden av lycka när man är två år... när vi kom hem hade hjärtat gjort mat till oss, var så gott=)

i dag ska vi tvätta lite.. igen.. blir en hel del olyckor när man precis har slutat med blöja.. men skruttan är såååå duktig.. inte hade man kunnat tro att det skulle gå så här smidigt.. får vi väl se hur länge det dröjer innan hon vägrar ha blöja på natten...

måste erkänna att måttet är rågat nu.. börjar lessna riktigt på det här nu... jaja allting får ju konsekvenser till slut och jag antar att den stunden är kommen nu... man klarar inte allt själv så är det bara.. jaja hoppas det inte är långt kvar nu... jag ser ljuset i tunneln i af=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0