visst...

har jag hört att livet kan vara svårt men att det kunde vara sååå svårt har nog ingen nämnt... förvirrad, så förvirrad.. trött dessutom... har nu varit vaken 30 timmar.. behöver jag säga att det blir en tidig kväll...

tusen grattis kramar till mamma i dag=)

wilman är sjuk.. förskyld och feber som hoppar upp och ner=) stackars älskling... sen att jag varit borta typ hela veckan gör ju inte saken bättre.. här snackar vi en mamma med sjukt dåligt samvete... men men nu har vi tre dagar tillsammans...

" I have run out of tears but the pain in my heart is still there"

Kommentarer
Postat av: Anette

Stackars dig Carro,är nog inte lätt att ha så många järn i elden.Men jag tror att du fixar det här oxå...eller hur?!Synd att lilla Wilma gumman är sjuk igen,men jag hoppas att hon snart är på benen och är sin vanliga lilla pigga skrutta igen :-) .Ha det så bra och hälsa din respektive+Wilma

2008-05-17 @ 01:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0