varför...

fira valborg.. fattar inte riktigt grejen.. själv bojkottade jag allt vad valborg innebär genom att ligga som en padda i soffan och glo på tv.. hatar valborg.. hade min första fylla en valborgsmässoafton för många år sen och det är inget vackert minne som jag vill fira varje år=( mamma terrar mig fortfarande för det där...

jag och wilman har varit i väg här på förmiddagen och matat katt.. den lilla rackaren skrek som en gris när vi kom dit.. fråga mig inte varför men hon lugna sig när vi kom.. fick dessutom torka bajs på toagolvet.. precis vad jag hade lust med i dag=) är helt slut i dag.. fattar inte varför för jag har sovit som en klubbad säl i natt men men så kan det vara...

undrar vad lillskruttan gjort hos farmor egentligen.. allt är nämligen usch och blääää i dag.. hon är ju för söt ändå.. sprang hela vägen hem nu och det ser ju för kul ut när dom där korta benen går i 120=)

nej nu är det snart dags för skruttans middagslur och jag kanske inte behöver nämna att det kan bli så att mamman lägger sig en stund hon med... men som sagt ska ju jobba tre nätter nu så lite sömn skadar nog inte=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu vet jag varför Wilma hade två mössor med sig hem=). När jag berättade det för Lisa så sa hon: där ser du mamma att hon är på mitt rum och rotar i mina lådor, det visade sig att Lisa hade mössan i skåpet som hon har sin tv på, och lilla damen har tydligen varit där inne och fått syn på mössan och antagligen tänkt, va ligger min mössa här och sen burit den till sin ryggsäck....Hon kan ju inte läsa skruttan så inte tusan såg hon att det stod Lisa på den hahaha hon är för rolig.

2008-05-03 @ 12:08:41
Postat av: maritha

Ja det var jag som skickade kommentaren, men det förstod du väl=)

2008-05-03 @ 12:11:13
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: Anette

Japp...jansson kan man äta när som helst på året :-) .Kan man äta skinka när som helst,så kan man väl för sjutton äta jansson oxå.Hälsa damen och herrarna det från mig!

2008-05-03 @ 21:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0