lillskruttan..

har fått magsjuka.. spytt som en gris i natt.. mamman och pappan har inte fått mycket sömn inte... tvättmaskinen och duschen har gått varma=) men jag antar att det är Lina som smittat henne eftersom sjukdomar bevisligen smittar på långt avstånd=) haha... där fick en farmor tillbaka=)

själv ska jag snart till tandläkarn, ska ta bort den andra tråden... ska bli härligt att bli av med den också... i kväll blir det jobba av... får se hur stämningen är.. är rena rama kalabaliken på jobbet.. men men börjar inte förrän fyra så jag kanske slipper de=)

är så nervös för högskoleprovet.. vad har jag egentligen gett mig in på=) matte är ju absolut inte min starka sida... får hoppas på de andra delarna... sen vill jag ju veta NU om jag kommer in på utbildningen.. har ingen som helst lust att vänta flera månader... men men har nog inte så mycket att välja på...

nej in i duschen ska jag nu=)

Kommentarer
Postat av: maritha

Hahaha nu tog du allt chansen att ge igen va=). Stackars prinsessan som har magsjuka...det är det värsta som finns. Såklart klarar du högskoleprovet det behöver du inte oroa dig för. Krama och pussa lillskruttan från farmor så hon blir frisk igen

2008-03-20 @ 12:55:51
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: Anna

Det där grejar du LÄTT Carro... det är bara att försöka slappna av, så ska du se att det går bra =) Hoppas Wilma mår bättre, stackars liten =(
Kram

2008-03-20 @ 17:35:37
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0