eftersom...

tobbe är sjuk fick wilma vara hos dagmamman i dag.. när jag hämtade henne visade A mig att wilma hade några få prickar i ansiktet och på armarna.. när vi sedan kom hem poppade prick efter prick upp.. skulle tro att det är vattenkoppor.. men men hon är pigg och glad ändå.. men jag måste säga att hon ser för rolig ut=)

jobbat en kort tur i dag.. så skönt så... nu sitter vi efter en delikat måltid och bara slappar.. i kväll är det let´s dance men det är nog inte lika bra nu när Matte åkt ut... hur tänker svenska folket egentligen.. hur kunde danny få vara kvar i stället för matte???? nej i dag måste han ju åka ut...

ska gosa en stund med min prickiga lilla tjej nu innan det är sovdags för henne=)

Kommentarer
Postat av: maritha

Stackars lillskrutta om det är vattenkoppor, kliar ju så infernaliskt, men å andra sidan kan det bli ganska lindrigt oxå. Hör av mig i morgon och hör hur hon mår/ kramiz

2008-03-14 @ 22:45:16
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0