den här...

dagen kunde förmodligen inte ha gått sämre.. började ju som sagt med natten, wilma har spytt som en gris och en annan har sovit ungefär ingenting... sen var jag hos tandläkaren för att ta ut den förbannade tråden.. när jag kommer dit säger hon att det är nya direktiv och det är bra om den får sitta tills den lossnar av sig själv... aldrig i livet den ska ut!!! fick i af som jag ville till slut... sen var jag tvungen att handla.. fick trängas med en miljon galna människor.. på vägen hem hoppar kedjan på cykeln och det blir till att gå hem... vid fyra måste jag masa mig i väg till dårhuset, och en helvetes kväll blev de... extra hjälpen är borttagen så vi fick slita som djur för att överhuvudtaget få alla i säng.. snacka om god omvårdnad... eller inte... känns ju inte kul att gå hem efter en sån kväll.. när jag kommer hem är lillskruttan fortfarande vaken och har 40 graders feber trots att hon fått alvedon... denna faantastiska dag avslutades nyss med att en viss fröken spydde ner hela sin mamma... (jag räddade i af soffan)... behöver jag säga att jag precis kommit ur duschen????

nej nu j**lar har jag gjort mig förtjänt av att krypa ner i sängen och bara mysa med en bok.... och den som jävlas med mig inom de närmsta timmarna är inte rädd om livet... nej i morgon är en annan dag=)

Kommentarer
Postat av: maritha

Oj oj oj bäst att alla håller sig låååååångt borta=) men i morgon är allt bättre ska du se nu kan det iaf inte bli värre=) Glad påsk på dig

2008-03-20 @ 23:25:31
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, vissa dagar är inte roliga =( Hoppas ni får en trevlig påsk i alla fall, hela familjen... Kram till er alla

2008-03-21 @ 20:25:31
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0