varför...

lägga ner så mycket energi på mig om jag nu är allt och gör allt det där?? bara undrar.. allt jag ville var att få lite lugn och ro.. leva mitt liv på mitt sätt... förr eller senare kommer jag göra det i af så håll på ni, det ger sig ska ni se... rinner av mig som vatten=)

seriös shopping i dag... ska bli så så så kul... har massa saker jag måste handla så sätta sprätt på penga blir inga problem...

tur det bara är till fredag den här gången för jag längtar efter mitt lilla gos redan.. värker i ett moders hjärta... hon är så fin.. har varit såååå mysig den här veckan... älskar dig gumman=)

Kommentarer
Postat av: Elin fucking Lindman

Sitter här o vet inte om jag ska skratta lr gråta!!! Haha! Jag väljer att skratta, visst e d kul med folk som lägger sig i ens liv som inte vet ett dugg om vad som hänt i förhållandet överhuvudtaget. Jag menar är dom där 24h/ dygn o hör allt tjafs o skit? Du kommer ihåg när jag o Englah va ute o cykla när ditt snälla x va i mobilen o gorma på som en tok...e inte det bevis på att det är han som beter sig som ett svin om nån!? Och lilla Wilma stog brevid som ett frågetecken o undra vad hennes pappa gapar på hennes mamma för... Helt sjukt hur en människa kan bete sig. Ursäkta, men varför är han arg på dig som har träffat en helt underbar kille? Han har ju för fan träffat en brud ju! Varför detta tjafs om att du träffat patrik så tidigt efter det tog slut? Man letar efter en själsfrände, och sker det så bara 1h efter man separerat så e väl inte d någe o tjafsa om! Käre folk hur många kärnfamiljer finns det i dagen samhälle? Inte många alls, det är mer regel än undantag att man lever separerade som förälder.

Jag är själv ensamstående med 2 barn o dom e lyckliga tackvare att vi håller dom utanför allt tjafs som kan förekomma mellan oss vuxna ibland.



Och, du Tobbe om du läser det här så ska du veta att jag absolut inte har valt sida på något sätt. Men att höra dig gorma som en barnunge på ditt barns mor är det vidrigaste o dummaste du kan göra! Tänk på din dotter! Vilken sorts förebild är du egentligen! JAG är då rakt inte perfekt själv, men jag skulle aldrig bete mig på det där viset mot Niklas, min dotters pappa. Tänk efter före innan du vräker ur dig nästa gång. Och vill du kommentera någe av det jag skrivit så står jag i telefonkatalogen under Lindman.

2008-07-02 @ 16:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0