nej...

åter till lite trevligare saker nu... haft en sån där trevlig förmiddag med kaffe och underbara grannar igen.. trivs hur bra som helst här... väntar bara på nya lägenheten... den är så så fin... lite nya möbler i den och sen är livet fulländat=) måste verkligen köpa mig en riktig säng.. sover hur illa som helst nu... så måste jag ha en ny soffa också... blir nog helt klart en svart, skulle vara snyggt till vita tapeten....

hoppas på fint väder i morgon med.. gillar sommar och sol...

snart fyller jag år... hoppas nu verkligen att jag får en dammsugare... blir galen utan, fast det har löst sig ganska bra ändå.. men men vill i af ha en egen=)

en lugn vecka till sen kommer jag nästan bo på jobbet.. men det blir kanon när den lönen kommer.. jag och S har ju våra planer... hi hi

nej nu ska vi ner och ta en fika jag och mitt lilla gos=)

Kommentarer
Postat av: maritha

Kom inte och anklaga mig för att blanda in Wilma i nånting för då kan du få ångra dig det ska du ha klart för dig, dessutom har du inte skit med att göra vad jag skriver till Tobbe på hans blogg håll dig borta från min blogg oxå och jag lovar dig jag tänker inte gå in på din för vad du gör intresserar mig inte, det enda som intresserar mig är att mitt barnbarn inte far illa och det kommer jag att ha fullständig koll på, sen att jobb går före barn det är en annan sak. Skitsnack är väl du ganska duktig på, har väl hört en hel del om dina arbetskamrater under åren.....men nu är det färdigpratat om det här och jag kommer inte att kommentera nånting mer från dig.

2008-06-27 @ 14:55:45
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: patrik

Jaha här var det en massa skitprat oxså, kan inte föratå hur alla orkar lägga sig i hela tiden, kan lova att wilma kommer förre i alla lägen både för tobbe och carro. meningslöst dynga överallt.

2008-06-27 @ 15:56:54
Postat av: sandra larsson!!!!!!!

JAG FATTAR INTE HUR MAN KAN TJAFSA OM ETT LITET OSKYLDIGT BARN, DET ÄR VÄLL FÖRFAN INTE HENNES FEL ATT DET HAR GÅTT SOM DET GJORT!!! GE UPP!!!!! OCH SNÄLLA VÄX UPP. DET FINNS MILJONER FOLK SOM GÅR IFRÅN VARANDRA ELLER DEN ENA LÄMNAR DEN ANDRA OCH DOM KLARAR AV DET HÄR, DET FINNS MÄNNISKOR SOM FÖRLORAT DEN ANDRA PARTNERN I SJUKDOM ELLER OLYCKA, DOM KAN GÅ VIDARE SÅ VAARFÖR INTE DU??? DU VET VEM JAG MENAR

2008-06-27 @ 21:09:30
Postat av: Anonym

Kan inte se att nån tjafsat om nåt barn var får du det ifrån?Ja växa upp det är det tydligen många som behöver göra, synd bara att dom ska ha hand om ett barn när dom beter sig som barn själva.

2008-06-27 @ 22:30:10
Postat av: patrik

MMM ,läs andras bloggar du som inte vågar skriva ert namn

2008-06-28 @ 07:51:04
Postat av: Erik Englund

Det hade vart en sak om du hade lämnat Tobias och skött allting snyggt. Men när du är så jävla grisig och hänger ihop med en jävla slusk som Patrik direkt efteråt så får du fan tåla kritik.! Jag är nog inte ensam om att tycka det.

Jag kan heller inte se någonstans att det är wilma tjaffset handlar om?

Så jävla illa ni två gör tobias! kunde jag aldrig tro om dig carro! Fy helvete vad jag skulle skämmas om jag vore er två!



Och du "Patrik", Om inte andra ska lägga sig i så gör det för i helvete inte du heller!

2008-06-30 @ 04:13:22
URL: http://dcshoecompany.skyrock.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0