jo jag vet...

att det är väldigt barnsligt och onödigt att hålla på så här... blir så trött bara på allt strul och tjafs... men men jag hoppas det ger sig med tiden.. tänker inte låta mig knäckas av det här.. var på god väg i dag men tog mig samman.. måste orka igenom det här både för wilmas och min skull.... aldrig någon som sagt att det är lätt att separera och det är väl inte meningen att det ska vara det heller.. man har ju levt tillsammans under många år och man kan inte bara stänga av allt och fortsätta där man slutade... vi har ju i af världens finaste dotter tillsammans och det kan ingen ändra på hur osams man än må vara...

pratat bort en stund med min emil.. nu är biljetterna bokade... ska bli så så så kul... längtat efter det här hela året nu... blir i of inte förrän i augusti men den som väntar på något gott...

Wilma somnade snabbt som sjutton i kväll.. hon hade inte tid att sova lång stund i dag så hon var nog bra trött... mamman är rätt sliten själv så det blir snart sängen här... läsa lite först bara.. är sååå spännande=)

får besök i morgon, ska bli skoj...

sov gott=)


Kommentarer
Postat av: Anette

Håller med dig Carro...ingenting blir bättre av att "ni" bråkar.Oftast så är det inte bara ens fel att det blir som det blir.Man kan som sagt var inte bestämma över sina känslor,ibland funkar det bara inte helt enkelt...tyvärr.Jag vill INTE kasta skit på varken dig eller allra minst Tobbe(han är ändå min älskade systerdotter)det bästa är nog att ni reder upp det här sinsemellan.Eller hur??Jag tror att det så småningom kommer en dag då ni båda kan se mera klart på det som har hänt och kan reda upp allt tillsammans(för Wilmas skull om inte annat).Jag kan förstå Tobbe och hans känslor,men jag kan även förstå dig!Thats it...som du brukar skriva :-) .

2008-06-28 @ 00:47:56
Postat av: Patrik

Saknar er redan..kommer snart.

2008-06-28 @ 07:54:31
Postat av: Tobbe

patrik, du har absolut INGET med wilma att göra!! Sakna carro bäst du vill, men inget mer!! Och det som du skrev carro, om en chans till, vet inte om det bara är i din värld eller vad, men för att man ska kunna veta att man fått chansen borde man få reda på det också!! Vilken jag knappast jag fick!! Jag försökte ge maximalt den "sista" tiden, men då va knappast du villig att se vad jag gjorde!! Det enda som betydde något för dig va sandra, inget annat!! Men ha det så kul, för jag har ju inga kompisar kvar enligt er!! Vill du något så finns jag på mobilen!

2008-06-28 @ 17:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0