är det så...

här vi ska ha det så visst.. då kan jag med... är så satans trött på allt tjafs.. visst kan man vara arg, ledsen och bitter för att ett förhållande tar slut, den kan ja köpa... lika så att det svider angående din kompis.. men det har ingenting med wilma att göra.. hon är fortfarande mitt allt och jag älskar henne mer än livet självt.. hon är det bästa som hänt mig och det kan ingen eller inget ändra på... du behöver inte tycka om mig eller vad jag gör men för hennes skull vore det trevligt om du kunde uppföra dig...

jo 5 år betyder någonting men någonstans på vägen hände det något... man kan inte leva i ett dött förhållande så är det bara... kärlek handlar om att ge och ta hela tiden inte bara när man känner för det eller har ork... du säger att jag borde gett dig en chans till fast jag redan gjort de.. jag har försökt så länge och tryckt tillbaka mig själv och mina känslor för din skull men jag fick aldrig något tillbaka....

jag tar henne gärna när du jobbar, men då ska det vara på lika villkor... du hade lovat från första början så det kan du inte använda emot mig...

man kommer ingen vart med bråk och hot, är så less på allt det här nu... kan inte jag bara få leva mitt liv???

och alla ni som har åsikter till höger och vänster, ta reda på all fakta först.. det finns alltid två sidor så är det bara.. vem säger att hans eller min version är den sanna??? tänk på den ni...

ville inte skriva det här på bloggen men jag är så trött på att ta skit hela tiden och kan du så kan jag eller vad är det du brukar säga???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0