tråkigt...

väder i dag.. sånt här väder ska det vara när jag jobbat natt och ska sova på dagarna... har haft englah och elin här en stund, tjejerna lekte så snällt så... men dom känner ju varandra från dagis... sitter och väntar på lite mat nu.. är vrål hungrig... lär inte wilma vara efter allt fika men lite kanske hon kan peta i sig i af...

inte alls sugen på att jobba i natt... har så så ont i mina stackars ögon och i dag har jag dessutom ont i huvudet.. måste ta mig i kragen och skaffa dom där glasögonen men det är ju inte precis någon billig historia... men men det får väl lösa sig det med=)

har förhoppningsvis fått tag i en tok snygg säng till wilma... håller tummarna=)

nej äta lite nu då....

älskar mitt lilla gos

Kommentarer
Postat av: patrik

MM hoppas maten var god den var ju lagad av en mästerkock.

2008-07-06 @ 17:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0