som om....

man kunde vara duktigare.. i dag har jag bakat bullar, städat och tvättat.. känner mig väldigt nöjd med mig själv faktiskt.... lillskruttan visade sitt bästa humör på förmiddagen men efter en middags lur är hon på topp igen... ska till kusin om en stund på kalas.. ska bli kul att se hur dom bor, har faktiskt aldrig varit där...

i går var vi i örebro och tittade när ett gäng körde gocart... var skojigt men hur varmt som helst.. trodde ett tag att jag skulle gå under i hettan... när vi kom till vingåker fick jag dock svalka av mig.. en viss fröken fick syn på poolen så det var bara för mamman att hoppa i med fröken... trodde aldrig hon skulle gå med på att gå upp.. var hur kallt som helst men det tyckte inte barnen.. dom plaska och lekte runt stackars mig=)

snart är det slut på ledigheten också.. går på i morgon kväll igen och jobbar två nätter och sen är det min helg... men men.. lillskruttan ska vara hos sin pappa då.. tråkigt att inte träffa henne så mycket men sommaren är lyckligtvis inte
så lång...

har bytit bort en lördag i augusti för i år ska jag banne mig på augusti basaren... har alltid lyckats jobba när det är men i år kunde ja byta med underbara M=)

nej fixa i ordning sig lite nu så vi kan dra sen...

"älskade unge"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0