somnade...

om igen i morse när jag hade lämnat wilma.. törs inte riktigt tala om hur länge jag sov bara=) men sen blev de full fart, har städat övervåningen.. borde jag ha gjort för länge sen men det har inte riktigt blivit av.. jaja nu ska jag snart hämta skruttan igen...

jobba två nätter igen.. vet inte ens vart jag ska vara men det märker jag väl i kväll.. kommer ju garanterat gå till fel ställe i af...  lär ju vara pigg som en lärka i af... har verkligen fått min skönhetssömn=)

längtar till nästa helg, ska bli skönt att komma bort lite.. dessutom brukar man ju kunna sätta sprätt på lite pengar på lådan och sånt tycker jag är kul=) hihi.. (hoppas inte tobbe läser detta)

nej nu ska jag sätta lite fart här.. snart dags att ge sig ut i rusket=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0