som om..

denna vecka kunnat börja bättre.. tobbe ringde förut och var galen... han var på väg hit för att hämta oss och vad händer... jo bilen går sönder... han svänger in på en verkstad i örebro för att kolla upp det hela.. det visar sig att det är turbon (vad man nu ska med en sån till) som har rasat.. detta lilla roliga kalas skulle gå på 14000... helt sanslöst... han vänder i dörrn och åker hem igen.. på vinst och förlust kan man väl säga.. kul om han blivit stående längs vägen... men men han skulle i af få låna en bil av min mor så hem kommer vi i af.. en aning senare bara...

själv har jag haft en smula tur i dag.. ringde veterinären i morse för att få en tid för kastrering av katten, fick en redan i morgon... lucky meee....

jo så har den här helgen gått med faslig fart... haft det hur bra som helst.. handlat en hel del har vi gjort med... och framförallt sovit.. känner mig som en ny människa... i går kom även anna med sin gigantiska jätte mage... känner en smula medlidande med henne.. JAG tyckte att jag hade det jobbigt i slutet, vill inte ens tänka på hur hon har det.. jaja var trevligt att träffa både henne och Inge i af...

nej nu ska vi strax äta lite plättar här... bara det är ju lyx att få maten serverad=)

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0