kläderna...

kom äntligen i går.. var lika fina som jag föreställt mig och så passade dom perfekt=) känner mig sååå nöjd.... wilmas kläder var kanon fina dom med.. lite stora men det växer hon snart i..

jobbat i natt.. är trött som ett as.. tobbe började jobba ett så det blev inte så lång sömn, ska snart i väg och jobba igen men det går nog bra det med.. kommer man bara in i andra andningen så...  ska jobba bara natt ett tag nu så det ska bli skönt.. komma i från lite.. kan jag behöva... antagligen av all stress jag fått problem med magen... hoppas på bättre tider nu...

nu hoppas hoppas vi på att kusse bebisen ska komma... jag vil jag vill=) ja du anna det är bara att städa och springa i trappor... är såååå nyfiken...

nej nu ska jag fixa lite och sen sticka i väg och göra en natt till... sov gott ni som kan=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Nädu, det blir ingen bebis till den helgen ^^) Har ju fullt upp =) På fredagen fyller Inge och på lördagen ska vi fira honom lite samt att jag SKA på Bångbrofolkan! =) Och på söndagen ska jag träffa min svägerska och min brorsdotter... hemma hos mamma!! Inte på ngt BB!! Ha ha ha... Kram så länge

2008-01-17 @ 12:38:00
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0