gör väl ett...

nytt försök.. varje gång jag skriver här försvinner allt när jag ska publicera.. men men så kan det vara...

hamnade på akutmottagningen i måndags efter flera dagars svåra smärtor i magen... de trodde det var magkatarr så tiden får väl utvisa hur det blir... wilma är i af pigg och glad igen efter att har varit sjuk ganska länge... har även äntligen börjat äta igen.. och maten tar hon igen med råge...

jaja ska inte skriva så mycket i fall att allt försvinner.. igen..

har förresten bokat in en mys helg hos svärmor... jag och wilma ska åka dit och bli lite bortskämda.. ska bli härligt att komma bort lite... sen kan man ju hoppas att det kommit en liten kusin då.. är så nyfiken på det lilla pyret.. och så har jag lite craving för bebisar.. har ju inte tid med en själv om jag ska plugga så då får jag ju lov att låna bebis=)

nej nu klickar jag på spara får vi se... *håller tummarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0