stackars..

Anna.. om det ändå bara kunde smälla till och så är lilla bebisen i hennes famn.. är ju ynkligt att dom inte kan hjälpa henne lite på traven att få i gång det hela.. hon har ju trots allt redan gått över 10 dagar och det räcker väl gott och väl.. messa med henne på eftermiddagen och peppade henne lite.. erbjöd mig tom att ringa upp barnmorskan personligen... ja vad göra man inte för sina nära och kära... vi hoppas på att det snart är över i af.. håller tummar och tår för er=)

Wilma är sjuk igen.. hade 39,1 nu i kväll.. stackars lilla gumman... inte länge sen hon var sjuk=(

jobbat kväll i dag.. gick riktigt bra men man kände sig ju en smula ovan.. inte jobbat dag på nästan en och en halv månad... sen är det ju alltid kul när boende säger " åh vad jag har längtat efter dig".. det värmer i hjärtat, nästan så man börjar gråta... fått lite mer tider på dagen men hoppas att det snart dyker upp lite nätter.. har i af sökt natt tjänst till sommaren...

nej ska titta på tv en stund nu sen ska jag krypa ner i sängen.. får se om jag kan sova=)

Kommentarer
Postat av: maritha

Stackars lilla prinsessan ska hon va sjuk nu igen, ge henne tusen kramar o pussar från farmor så kanske hon blir frisk igen=).

2008-02-12 @ 22:23:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0