skön...

morgon idag.. lämnade wilma på dagis vid åtta, åkte sedan ner på samhället för att inhandla och posta ett födelsedagskort till min lillasyster som fyller år i helgen.. passade då även på att köpa vaniljmunkar som jag mumsat på i min ensamhet tillsammans med kaffe och tidningen.. sitter just nu med färg i håret och hoppas att det blir bra=)

ska hämta lillskruttan elva igen... blev bara tre timmar i dag men jag vill utnyttja timmarna per vecka då man ändå får betala massa massa pengar för barnomsorg... är inte riktigt klokt det här systemet kan jag tycka.. ett fast pris varje månad även om barnet inte är där alls... knepigt värre.. men men är ju lika för alla i af... är förövrigt ledig i dag.. vad jag vet än så länge bör väl tilläggas...

Tobbe började med projekt renovera vardagsrum i går... slipade golvet på dagen i går när jag jobbade, blir hur fint som helst.. som nytt verkligen.. att lite slipning kan göra underverk... efter att jag hade lagt mig i går kväll hade han även börjat med grund målning av väggarna.. han har gjort det tråkiga, i kanter och runt fönster och så... men i dag blir det väl rolla av kan jag tro.. han är sååå duktig min karl... när det gäller sånt i af=) haha... nej nu ska inte jag vara sån=)

nej ska ta och skölja ur färgen nu.. får vi se om jag måste ha mössa när jag går ut=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tids nog får du veta, jag lovar =)

2008-03-01 @ 22:54:09
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0