sååå spännande...

det är nu.. tiden gick ut i går så vilken dag som helst nu.. sneglar på telefon stup i kvarten i fall det kommit något litet sms där det står något i stil med vi åker nu eller det blev en flicka... kämpa på anna snart är allt glömt... all smärta försvinner så fort man får upp lilla pyret på bröstet.. och dessutom klarade jag av det kan vem som helst göra det=)

varit en tuff vecka, skulle ha jobbat tisdag och onsdag natt men så fort jag slog upp ögonen på torsdagen ringde dom och frågade om jag kunde jobba en natt till och det är klart man ställer upp.. det jobbiga var bara att jag endast sovit fyra timmar på dagen... men när tobbe kom hem halv sex på kvällen dök jag i sängen och sov en timme till.. men natten var bra seg... var inte alls dumt att krypa ner den morgonen=)

i dag har jag lyckats med det omöjliga.. har stekt pannkakor... alldeles alldeles själv... mäkta storl.. dom var dessutom goda...

nej nu ska jag fortsätta att städa lite här.. orkar inte egentligen men det får gå...

hej hej

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, jag kan ju bara föreställa mig känslan...Gud vad underbart att få se den lille som legat därinne så länge... Vi skickar mess när vi åker in, sedan ringer vi ju såklart när det är "avklarat" =) Hälsa fasters gull

2008-02-02 @ 18:59:50
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: maritha

Vad duktig du är som har fixat pannkakor, då blev väl prinsessan glad, du har verkligen blivit en i familjen, skratta åt en stackars skadad, det är ett kännetecken för fam Englund^^)skadeglädje den enda sanna glädjen, men den bjuder jag så gärna på/ kramiz från din tokiga svärmor

2008-02-02 @ 22:56:36
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0