min underbara...

svärmor ringde i kväll så jag pratade bort en stund med henne.. man har helt klart gett sig i lag med rätt familj=) vad gjorde vi utan henne.. ska bli så härligt att bara få vara i helgen.. lill skruttan ska nämligen tillbringa helgen hos sin älskade farmor.. även mammor och pappor behöver vara för sig själva i bland... vi ska hämta henne på söndag och då ska vi även träffa Anna, Inge och lilla Tovali=) (kanske Inges två grabbar också om dom är där) kan knappt bärga mig...

varit i stan i dag och shoppat lite.. köpte byxor till fröken.. hon har växt så det knakat så det var väl behövligt...

wilma har varit hos dagmamman i dag.. tobbe körde dit henne och sen åkte han på ett möte.. törs knappt erkänna det här men jag sov till elva... var riktigt skönt...

jobbar kväll i morgon.. ska vara på korttids, ska bli riktigt skoj var länge sen jag var där... men först ska jag till tandläkaren.. (mutter mutter)...

jaja ska titta på andra avenyn nu sen ska jag sova.. natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0