måste erkänna...

att det inte blev något städande av varken i går eller i dag.. har helt enkelt inte orkat.. och för en gångs skull kunde jag slappna av och låta skiten vara... lär ju stå kvar i vilket fall som helst=)

ska snart i väg och jobba.... kör två nätter igen.. i natt har jag i af sovt som en stock.. la mig en kvart över nio tror jag i går kväll och sov till åtta i morse.. dessutom sov jag någon timme på dagen i dag när wilma sov så nu är jag verkligen pigg=)

ingen bebis än men den kommer väl när den har lust själv verkar det som... kommer i af ha mobilen med mig varje steg jag tar i natt...

vi har en inskolning i natt men det lär inte bli några problem, hon jobbar på dagen i vanliga fall så jobbet kan hon... kan ju vara skönt att vara tre stycken för en gångs skull.. skulle behövas varje natt.. men men man får göra det bästa av situationen...

måste bara säga att min svärmor är för härlig... skrattar i hjäl mig åt hennes tokigheter och det härliga är att hon verkligen bjuder på sig själv=) vad gjorde vi utan farmor? hon ställer alltid upp vad det än gäller...

Kommentarer
Postat av: maritha

Kom ihåg att om det är ostädat så ser man att den som bor där har haft nåt roligare att göra, det är mitt motto iaf=)

2008-02-03 @ 20:31:47
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: Anna

Jadu... fyfasen vilken väntan =) Men nu blir det ju "bara" till den 15:e, sedan sätter de igång mig =) Men jag hoppas VERKLIGEN att det blir låååångt före det...
*djup suck*
Kramar

2008-02-05 @ 11:33:21
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0