i kväll..

åker lill skruttan till farmor.. hon håller på att tkjata i hjäl mig redan nu, har redan hunnit ta av henne ytterkläderna tre gånger.. hon har bråttom i väg=) mamman och pappan ska bara slöa i helgen (mamman i af).. ska bli skönt att bara ro om sig själv, inga måsten... sen på söndag när vi hämtar henne ska vi hälsa på nya kusinen och lämna av ytterligare ett lass med kläder.. hehe skönt att bli av med dom=)

jobbade förmiddag i går och det var ju en dag att minnas.. för det första fick nog kroppen en chock av att jobba så tidigt på dagen och sen var det en himla röra på morgonen.. hade blivit något missförstånd med en personal.. hon dök aldrig upp men sen visa de sig att hon trodde hon hade en kväll.. jaja det löste sig i af men slut var jag i går... gick och la mig före tio... hade sååå ont i skallen...

nej nu ska jag ta mig en kaffeslurk... väntar på att jeppe och jossan ska vakna, tänkte vi skulle vänta med frukost tills dom kom upp men jag kanske får tänka om=)

Kommentarer
Postat av: maritha

Farmor är lika ivrig hon=)

2008-02-22 @ 11:45:39
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0