glömde...

ju berätta om tandläkar besöket.. gick faktiskt hur bra som helst.. över förväntningar... var helt inställd på att behöva bråka till mig att de skulle ta bort mina trådar i mun.. (haft tandställning förut och nu de senaste 7 åren haft trådar på baksidan för att tänderna inte ska gå i sär).. men i af när jag låg där och gapa säger hon "har du kvar dom här, får jag ta bort dom?". kunde ju inte bli bättre.. hon tog bort i nederkäken och så ska jag tillbaka  början på mars och ta bort den andra... känns väldigt lustig i munnen, som om tänderna ska ramla ut men men man vänjer sig väl...

lillskruttan ligger här bredvid i soffan och tittar på barnkanalen.. hon ser såå mysig ut, nerbäddad och allt=)

ska fixa lite frukost nu och sen ska jag plocka undan lite.. jeppe och jossan skulle komma vid tolv tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0