barn...

är ju för roliga.. nu har en viss liten fröken kommit på att man kan ta av sig byxor och blöja... jätte kul, speciellt nattetid... sen lever hon rövare i sängen så att underlägget gör varken till eller från.. kan bli mycket tvätt av madrass framöver...

tog ett extra pass nu natten som var.. satt vak, skapligt trött man blir av att bara sitta.. men men nu har jag två vanliga nätter framför mig.. Jobbar med L i natt och hon är ju bara för kul... känner mig en smula seg bara men dett kanske ger sig när man kommer i gång...
i
ngen bebis än men vi väntar tålmodigt... man kan ju alltid hoppas=) men men den kommer när den kommer...bebis lär ju inte ha brist på uppvaktning i af.. vi är många som väntar och längtar=)
nej greja lite nu innan det är dags att bege sig...

fick förresten mitt paket från bluebox i dag, snabba ryck där.. hade beställt en väska till mig, den var verkligen ur snygg... så hade jag beställt en bok till tobbe.. "du vet att du är man..." hette den, sååå kul.. är typiskt manliga påståenden..

nej sov gott ni som kan=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hon är för rolig, ha ha ha... iaf när man kan sitta så här på håll och skratta åt hennes påhitt =) Ge henne en stor puss från faster Anna

2008-02-10 @ 12:35:49
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0