riktigt...

riktigt dålig på att skriva numera men det tycks alltid vara något i vägen.. dessutom är det svårt att veta vad man ska skriva då man tassar på tå hela tiden men men den som läser min blogg får skylla sig själv...

så vad händer i mitt liv?? augustibasar i lördags.. började med lite förfest hemma hos mig, var väldigt trevligt.. sedan var det fest hos magnus och diana... skratta så ja grina så visst var det kul där... ett och annat blåmärke men det är ju sånt man får räkna med...  i parken var det hur kul som helst.. träffa massa skoj folk.. är så roligt att träffa människor man inte umgås med annars.. jaja ni vet hur det är.. kul var det i af.. söndagen var en mycket lång och seg dag vill jag lova.. framåt kvällen kom lillskruttan, hur mysigt som helst... längtat som sjutton efter henne.. tur man jobbar mycket när hon är hos sin pappa annars skulle jag nog bli tokig...

i går var jag inne och jobbade en dagtur.. var faktiskt riktigt kul men man känner sig en smula ringrostig efter att ha jobbat natt så länge... efter jobbet var jag inne på banken och fixade lite=) måste bara säga att tjejen jag prata med är en helt underbar människa, vilken service.. tusen tack för hjälpen=) ångrar verkligen inte att jag bytte bank...

i dag har jag och lillskruttan varit i vimmerby med mamma, göran och anni.. hur mysigt som helst.. och tur med vädret hade vi också, uppehåll hela dagen... wilma gillade i af turen dit... fick ju träffa sin idol pippi och vad mer kan man begära när man är 2- år?? nu blir det bara slappa framför tvn.. är helt slut...

har dessutom gjort illa armen, självklart den högra, och den tar kål på mig... värker som f*n... men men man ska väl inte klaga, finns alltid någon som har det värre....

världens finaste låt: "Om du lämnade mig nu"

*kärlek i överflöd*

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hej älskling, sitter nu på jobbet och längtar efter dig.

2008-08-08 @ 20:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0