mamma mia....

med Emil i går.. den var grymt bra... skulle kunna se den tusen gånger till.. hade en kanon dag i stockholm.. blev som vanligt men det behöver vi inte gå in på kanske... sen att tåget tog tre timmar hem hör ju inte till saken.. men men jag överlevde det med...

kräftor i dag.. ska bli hur gott som helst... hoppas det kommer lite folk nu i af för det var ett jävla göra med tältet.. här snackar vi att improvisera.. jaja bara det inte regnar på mig är jag nöjd...  tur att man har en sådan svärfar=)

nej har taskig fantasi i dag så ja tar och umgås med lite folk i stället....

kärlek i massor=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kräftorna var kalasgoda ju. Tack för att du finns i mitt liv. Älskar dig.

2008-08-17 @ 20:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0