fullt ös...

just nu kan man lugnt säga.. packar och städar för fullt inför flytten... inte långt kvar nu.. ska bli så skönt att få lite större.. första dagarna ska jag sova med dörren stängd, bara för att jag kan.. vi ska i väg och köpa säng i dagarna också.. snacka om lyx att ha en säng=) som om det inte vore nog med att packa och städa så tvättar jag också...

datum för turkiet resan spikat.. 15 oktober bär det i väg en vecka.. ska bli såååå skönt att komma bort ett tag.. behöver verkligen vila upp mig... den här veckan har varit tuff... mår piss... fortfarande ont i armen och trött och slut så det heter duga men men det kommer väl bättre tider....

i dag ska wilma till pappa... blir inte så långt den här gången, ska ha henne i helgen igen så det är skönt...

älskar er mina finaste=)

Kommentarer
Postat av: patrik

Ska bli skönt att komma iväg en sväng till värmen speciellt med dig. Älskar dig.

2008-08-24 @ 15:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0