då har man...

äntligen flyttat.. gick ju knappast smärtfritt men efter mycket om och men löste det sig.. har varit ett enda kaos här i helgen men nu börjar det arta sig... riktigt underbart fint blir det... nej men det är nästan färdigt nu så ja ska inte gnälla...  har ju dessutom fått en säng så nu sover man som en prinsessa=) var och hämtade katten i går.. han är så så så söt och gosig... Wilma och patrik bildade pakt och bestämde att katt kraken ska heta viper.. vi får väl se om jag någon gång tar stavelsen ur min mun.. kan ju alltid kalla honom något annat i smyg=)

hjärtat har slitit som ett djur i helgen, du är så duktig älskling, vad gjorde jag utan dig?? min lilla skrutta har varit hur duktig och go som helst.. är så stolt över mammas lilla gull=)

nej är helt slut efter den här helgen.. sliter på kroppen att både jobba och flytta men men nu är jag ledig några dagar.. ska bli såååå skönt... sängen som gäller för mig nu... trött trött och så ont i ryggen....

tusen tack för flytt hjälpen=)

älskar er!!!!

Kommentarer
Postat av: patrik

MM vi har fått det riktigt bra nu i den nya lägenheten, du vet ju jag gör ju allt för dig. Älskar dig.

2008-08-31 @ 21:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0