trött trött...

som ett as.. ska snart i väg och jobba.. när jag dimper i säng i morgon bitti har det varit ca 24 timmars fullt ös... när vi vaknade åt vi frukost och röjde undan lite.. sen kom jessica, emma och lilla agnes vid elva.. blev många koppar kaffe där.. även sandra och casper tittade förbi en sväng.. precis när de skulle åka hem kom emil och det blev ännu mer kaffe.. men det har varit såååå trevligt hela dagen.. massa massa skojigt skvaller.. gillar vi=) nu vägrar wilman att sova så hinna duscha före jobbet verkar ju hopplöst.. får väl lukta skit i natt då=(

i helgen är både jag och tobbe lediga.. hör verkligen inte till vanligheterna.. dessutom har jag hört att det ska bli kanon väder.. hoppas vi på så vi kanske kan röja lite på tomten.. behövs verkligen=)

nej nu bad jag tobbe komma hem så den där duschen kanske blir av i af=)

Kommentarer
Postat av: maria

Har också hört att det ska bli kanonväder, huuur skönt som helst =)

2008-04-17 @ 20:15:15
URL: http://amarialarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0