sitter..

och väntar på att ge mig i väg till jobbet.. kan bli en lång natt.. jobbade natten som var också men kunde inte sova så länge nu på dan så det kanske blir tunga ögonlock om några timmar=) varit nere och solat och så skulle ja förbi Josse en sväng men det var så trevligt så tiden drog i väg som sjutton... men men nu är jag i det närmaste redo..

wilman har åkt till farmor i dag, ska vara där till måndag.. skönt att vara lite vuxen några dagar.. men vad tomt och tyst det blir utan en liten rackarunge i huset=) men men är ju bara några dagar... på lördag blir det röj i af.. ska bli sååå kul, var evigheter sen jag var ute.... längtar som sjutton...

nej nu ska jag plocka i hop mina tillhörigheter och trampa i väg.. ja jag ska faktiskt chansa och ta cykeln, får vi se hur många gånger ja får stanna och sätta dit kedjan=) 

Kommentarer
Postat av: lisa

ha en trevlig kväll du :)

2008-04-23 @ 20:12:33
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Anette

Förstår att hon har det,men vem har INTE det :-) .Ha en riktigt skön ledighet nu och bara NJUUUUT!
Hälsa Tobbe...

2008-04-25 @ 12:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0