så har...

man varit så där dålig på att skriva igen.. har varit en kanon helg.. började på torsdag kvällen med grillning och en cider eller två=) i fredags var jag nere på factory och köpte efter mycket om och men ett par jeans.. hade jessica, linda och emma med som smakråd, tusen tack för hjälpen... blev en lunch på fika rummet också.. eftermiddagen tillbringade jag och josse i rabatten.. grävde ur allt som fanns där och satte nya frön.. återstår att se vad som kommer upp (om det kommer något) vi hann även med en solning på kvällen... behöver jag säga att det blev en tidig kväll?? lördag förmiddag tog jag jessi och linda en tripp till katrineholm där vi ägnade oss åt lite seriös shopping=) på kvällen var vi ute på statt.. hade hur hur kul som helst... träffa massa folk som jag inte sett på evigheter.. verkligen verkligen skoj=) söndagen tillbringades liggandes.. var hur trött som helst.. jobbade sen söndag måndag natt.. har nu lite välförtjänt ledighet men i morgon är det dags igen... blir tre nätter i rad och sen är jag ledig till torsdag.. vad jag vet bör väl tilläggas=)

vill bara säga tusen tack till er underbara människor som avsatt tid åt vår lilla skrutta=) och tusen tack för presenter.. wilman hade med sig massa grejer hem.. i dag "vattnade" hon gräsmattan och och ropade samtidigt koko=) trodde jag skulle skratta i hjäl mig...

nej nu ska vi mysa en stund här innan det är dags för en viss fröken att sova=)

Kommentarer
Postat av: Anette

Va kul att vattenkannan kom till användning,får väl stå ut med att kallas för KOKO :-) .Ni kommer säkert att få hjälp med att vattna både det ena och det andra...även sånt som ni kanske INTE vill ha vattnat*fniss*!Ha en fortsatt bra valborgkväll och krama Wilman från koko!

2008-04-30 @ 22:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0