kampen..

för att sova i vanlig säng fortsätter.. i natt gick det riktigt bra faktiskt.. inga större problem att få henne att somna, hon kom bara upp en gång.... halv sex i morse däremot gick det inte längre utan jag flytta över henne i resesängen men det gick ändå över förväntan...

annars då?? jobbat två nätter, gick riktigt bra faktiskt.. skrattade mig till träningsvärk åt min härliga arbetskamrat... har en smula ont i sidan efter en spark men det går väl över...

måste försöka städa i dag.. ser ut som f*n och det har det gjort länge så nu bara måste jag..

pippi går fortfarande varm här hemma.. börjar bli riktigt riktigt trött på den tjejen... wilma kunde ju i af gilla emil eller tjorven ett tag=) men icke.. pippi pippi...

Kommentarer
Postat av: Anna

Det började med en Pippiperiod här, sedan valde lillkillen Bamse... efter det blev det Madicken men nu är han inne i en period av äventyr... Ronja, pirater och sjörövare... och riddare... =) Jag hatade verkligen Pippi, men nu kan jag sakna den harmlösa flickan... Nu måste man fäktas hela tiden med alla pinnar han hittar och tar hem =D Lycka till med sängkampen... kämpa på =) Kram

2008-04-09 @ 20:35:21
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: maritha

Hon är väl för härlig, men snart sover hon hela nätterna i sin säng, gäller bara vem som är envisast Wilma eller föräldrarna^^)/kramiz

2008-04-09 @ 22:37:28
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0