ja som sagt...

skrev jag högskoleprovet i går.. gick inget vidare om jag ska vara ärlig.. tror absolut att man ska skriva det flera gånger.. var jätte svårt att inte få panik med tanke på tiden och så tog det typ hela dagen att hitta en bra teknik... gjore många strunt fel pga stressen... men men är i af stolt över att jag gjort det... men vad jobbigt det var.. en åtta timmars arbets dag känns genast som en baggis... tjugo över nio var lilla jag i säng i går med sprängande huvudvärk...

på tal om arbetsdag så har jag jobbat häcken av mig den här veckan och då på dagtid.. är fruktansvärt jobbigt på den avdelning nu men jag tror att det till stor del beror på energitjuvar, surpuppor och gnällspikar... tacka vet jag mina underbara tanter som verkligen gör det värt att gå till jobbet.... har verkligen fått uppmuntran från de boende den här veckan och vad är väl mer värt??? jaja i dag börjar jag natt i af.. sex veckor på schema att se fram emot... kommer att ta lite extra också när jag har lust.. nästa vecka har jag lovat för en dagtur så då blir det en 48 timmars arbetsvecka=)

en viss liten fröken har börjat klättra ur sin säng så i går gav jag mig f*n på att hon skulle sova i den vanliga sängen... började med att hon var arg som ett bi men då öppnade tobbe hennes dörr på glänt och då lugna hon sig och somnade efter en liten stund.. 02 i natt vaknade hon och ville ha välling.. vaknade sedan 04 och då var det kört, fick lägga henne i resesängen... men måste säg att det gick över förväntan ändå.. får vi hålla på ett tag så går det nog snart som en dans. är ju lite läskigt när hon klättrar ur, kan ju göra sig illa...

nej nu ska det nog bli lite frukost...

och änglar visst finns dom=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Om det inte gick bra så är det ju precis som du säger, bara att ta tag i det igen och det går nog mycket bättre då... Du ska se att det ordnar sig! Kram

2008-04-08 @ 14:25:46
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0