i dag...

är det i af en härligt solig dag.. ska snart ta med mig lillskruttan och gå ut.. ska röja lite på altan och sen kanske vi tar en tur till lekparken... pappan lär inte vakna än på ett tag.. han och jeppe satt och tjolade skit till fem i morse.. trodde ja hörde i syne men så var inte fallet=) dom är ju för rara...

städade och donade lite inne i går.. tvättade köksfönstren men det hade jag inget för.. wilman kladdade en timme senare bearnes sås på fönstret=( det är ju humor... sen var jag och sandra en sväng i går kväll.. så trevligt så...

min lilla tjej är så duktig.. när vi är hemma får hon springa utan blöja.. hon säger till när hon är kissnödig och går då på pottan.. i går var hon utan blöja hela dagen och kissade bara i byxorna en gång.. är så stolt så.. hon är ju trots allt bara knappt två år=)

vill bara sända världens alla rosor till min underbara svärmor.. hon ska ha wilman från onsdag till söndag nu i veckan.. jag kan behöva en liten paus ffrån vardagen.. så ska jag gå ut på krogen på lördag, det var inte i går vill jag lova=)

nej klä på sig lite och gå ut då=)

Kommentarer
Postat av: syster yster

Tack för rosorna=) men så är du världens bästa svärdotter oxå, kunde inte fått nån bättre/kramiz

2008-04-20 @ 23:06:08
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: maritha

Ja jag är ju hopplös med att glömma ändra=)

2008-04-21 @ 20:58:07
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0