blir så förbannad...

på alla dessa jävla sjuka människor som traskar runt världen över... hur kan det bli så tokigt i skallen att man har i hjäl ett oskyldigt försvarslöst barn... att ta någon annans liv överhuvudtaget... vem har gett dessa människor makten att agera gud??? nej plåga dom jävlarna...

annars flyter vardagen på.. börjar så smått känna mig som människa igen.. varit en riktigt tuff helg... jobbade natten till fredag och natten till lördag.. i går kom ja inte ur sängen förrän halv fyra (fick helt enkelt inte upp ögonen).. eftermiddagen och kvällen tillbringades på soffan för att sedan dimpa i säng vid tio tiden... i morse lämnade jag wilma vid åtta och gick sedan och la mig igen.. läste ett par timmar och sov sedan till halv ett, kom ur sängen vid ett... nu är jag trött som ett as men det känns ändå en aning bättre..

wilma har satt sina föräldrar på prov två kvällar nu men skam den som ger sig och än så länge står det 2-0 till mamman och pappan.. men men när hon väl har somnat har hon sovit=)

jobbar bara torsdag natt den här veckan vad ja vet och det känns såååå skönt.. behöver nog lite andrum och vila känns det som... sista tiden har varit riktigt tuff... för det första har själva arbetet blivit mycket tyngre och när stämningen är som den är känns det ännu tyngre... nej bort med alla surpuppor så vore världen en bra mycket trevligare plats att vistas på.. visst kan alla ha en dålig dag men varje dag är en smula magstarkt för min del...

nej läsa lite nu kanske.. håller på med en väldigt bra bok.. kan verkligen rekomendera Åke Edwardsons böcker=)


sov gott nu... prova att i morgon säga någonting snällt till någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0