trött...

fick sitta uppe med en viss liten fröken i natt.. hon är så förskyld så jag antar att det var därför hon inte ville sova.. att man skulle få sova i morse var heller inte att tänka på.. grrrr.... känner mig som sju svåra år.. fått i mig en kopp kaffe men här krävs nog mer för att man ska känna sig en aning mänsklig..

dagis i morgon och hälsa på.. wilma kommer få vara där på onsdagar så dagmamman är ledig då... hoppas hon är pigg bara.. att denna förskylning aldrig ger sig... men men sånt är livet..

har nog förresten glömt att berätta om helgen... i fredags ringde de från jobbet och frågade om jag kunde jobba kvällen.. visst sa jag klart jag kan.. var ska jag vara då? korttidsboendet svarar människan.. carro får panik och nästan skriker i telefon men där har jag ju aldrig satt min fot.. när jag sansat mig en aning framgick det att jag skulle vara extra hjälp bara och at det fanns två ordinarie personal.. gick dit i af en aning nervös men ångrade mig snabbt.. vilket toppen ställe.. hur mysgt och kul som helst...

när jag på lördag kvällen satt och berätta för sandra över en kopp kaffe hur bra det hade varit ringer telefon.. då är det därifrån.. en personal har blivit sjuk på jobbet och varit tvungen att gå hem.. så då fick jag jobba lördag kvällen med... är helt kär i detta ställe... hoppas jag får jobba mer där... sååå kul verkligen... nej nej nu ska vi inte tjata mer om de...

jag kan köpa med en flaska till dig svärmor.. det var verkligen ett super medel.. har aldrig haft så rent i kök och badrum... snart kommer vi i af.. ska bli sååå kul.. sätta sprätt på massa engar tänker jag göra med (tobbes pengar förstås).. haha.. nej jag är nog alldeles för trött för mitt eget bästa..

lite mer kaffe på det här.. kanske skriver mer i kväll.. om jag har tid, är ju både idol och house som jag numera följer slaviskt... vilken kul serie..

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltid kul med trivsamma jobb! Å de verkade ju nöjda med dej med, eftersom de ringde direkt! Hoppas du får jobba mer där =)

2007-09-11 @ 17:43:42
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0