härligt..

allt ordnar sig.. kommer över heltid den här månaden med.. rätt bra med tanke på starten, två veckors inskolning med wilma och knappt en dag inbokad.. men nu har allt ordnat sig... ska vara på korttids några timmar i kväll och några timmar i morgon.. härligt värre... sen ska jag jobba natt i morgon.. se hur de går, kanske inte orkar hålla mig vaken=)

nu ska jag se reprisen av idol.. kollade på senaste beck i går kväll så jag missade det.. fast nu är det ju inte riktigt lika roligt.. men men så kan det vara...

annars är allt fint.. wilma är världens gosigaste unge.. mammas lilla pussgurka=)

Kommentarer
Postat av: maritha

Åhhhh vad farmor längtar efter den pussgurkan=)

2007-09-21 @ 18:22:27
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0