dagen..

har varit kanon.. jobbade på förmiddagen och det var väl i ärlighetens namn lite sådär men men slutade ju ett så det gjorde inte så mycket.. sedan följde jag med sandra till katrineholm en sväng.. köpte overall och skor till wilma superbilligt.. mycket nöjd.. hittade dessutom världens super medel.. rengöringsskum.. tar tom bort smuts man inte visste man hade.. kostade dessutom bara 10 kr för en jätte stor flaska...risken finns att jag gör slut på hela flaskan i kväll .... hehe...

nej glo på tv en stund nu då.. sen sova.. skönt värre

Kommentarer
Postat av: maritha

Vad var det för superskum? Skulle behöva det till smuts som jag VET att jag har/kram

2007-09-10 @ 23:08:53
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0