cant´t...

tell you but it´s great=)

jobbar arslet av mig hela tiden.. tänker att snart ska jag ta det lugnt och börja säga i från lite men det där snart kommer aldrig... inom loppet av en vecka har jag jobbat två dagar på korttids, två dagar på j-k, en dag på g och två nätter.... har även då haft ett par dagar ledigt... är man normal eller.. trots detta hårda arbete får en viss tobias ut dubbelt så mycket lön som mig... ahhhh.. blir galen... och vad gör dom på hans jobb då.. cyklar? livet är allt bra orättvist...

har i af fått min ynkliga lön i dag.. (som jag var riktigt nöjd med innan raringen berättade vad han fick)...

sitter nu och väntar på idol.. och att tobbe ska inse att vi kanske borde äta snart om han inte vill att hans älskade ska svälta i hjäl=)

varit en bra dag i dag... fått säga vad JAG tycker faktiskt... tack M för att du tar oss på allvar... vi behövs verkligen lika mycket som ni och det är på tiden att ledningen fattar det...

nej nog med allvar från mig...

älskar mina två=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0