verkligen...

roliga nyheter.. stort grattis till dig=)

fick lite jobb nu för ytterligare en månad.. helt underbart med lite framförhållning... tack du underbara T för att du bryr dig om oss vikarier.. uppskattas verkligen... på tal om vikarier var jag på ett möte i går som facket höll för just oss vikarier.. var väldigt intressant och lärorikt.. känns skönt att någon äntligen bryr sig om oss och våra rättigheter...

annars rullar livet på som vanligt.. underbara stunder med wilma vars favoritord fortfarande är NEJ=) jobbar och jobbar men det är bra nu.. allt ordnar sig.. trivs som sjutton och gillar det jag gör... älskar dig till tusen tobbe även om jag kanske inte alltid visar mina bättre sidor....

J du är den mest underbara och finaste vännen man kan ha=)

nej äta lite sen sova... fortfarande min favorit hobby=)

måste nog verkligen ner och kolla min ämnesomsättning.. minus två kilo på en vecka kan inte vara bra.. konstiga är att jag mår kanon bra.. energi för tre=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0