utekväll..

i går.. var oktoberfest i parken i går och där hamnade jag.. var sandra som fråga om jag skulle med så på en kvart ordnade jag barnvakt (tur man har underbara grannar) och slängde på lite mascara sen fick det duga... var verkligen jätte kul.. träffade många gamla kompisar jag inte sett på många många år... var mycket folk man kände.. kul kul.. lite segt i dag bara men det var det helt klart värt...

tobbe fick åka hem i natt.. ligger nu däckad i förskylning med feber och hela paketet....

nej har anni här så ja ska väl roa henne och lilla älsklings wilma=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad roligt med lite uteliv... känns bara sååå länge sedan ^^
Stackars lille Tobbelinus... Å karlar som blir extra sjuka när de blir sjuka också... Hälsa iaf att han ska krya på sig. Å ge Wilma en bamsekram från faster =)
Kramis

2007-10-07 @ 17:02:56
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0