sjukresan...

föll på min lott i dag.. inget fel med det, trevligt att göra något annat.. men seriöst, färdtjänst suger verkligen... sörmland runt i taxi.. typ i af.. rejäla omvägar man får åka.. roligare kan man ju ha...

annars är allt lugnt.. jobbar på som vanligt.. hämtat mig efter helgen.. hehe.. måste bara säga det igen.. f*n vad kul det var i lördags... ser nu fram emot 7/12.. kanske skulle ta och gå ut innan dess med.. hihi

och jag saknar verkligen mina kläder.. kan inte vänta till december.. båda mina favorittröjor och dessutom mina nya jeans.. no way=)

har världens bästa svärmor, slå det om ni kan=)

love you J, du är en underbar vän...

ska det vara så här underbart varje gång du är sjuk vill jag nog att du är det oftare=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0