så...

har ju helt klart varit värdelös på att blogga på sist tiden men vem hinner med sånt.. jobbar massor och när man kommer hem ska man underhålla en väldigt härlig unge som helt klart är mera vild än tam.. har också drabbats av nån allvarlig bakterie som gör att jag bara MÅSTE städa.. minst en omgång per dag, helst fler.. detta är förmodligen dödligt.. vill inte egentligen men det går bara inte att låta bli...

fick ett riktigt underbart samtal i går.. fått jobb nu en hel månad framöver.. låter förmodligen futtigt i andras öron men är helt klart guld värt för mig.. såå skönt att kunna lämna schema till dagmamman och dessutom att kunna planera lite... dessutom kanske man som en liten bonus kan återfå en gnutta av sitt liv...

älsklingen är i väg på en JÄTTE viktig övning.. åkte i går och kommer hem på söndag... skönt att få längta lite=) men det kunde ju räcka med kanske två dagar.. hatar att sova själv... men men vad gör man...

haft en riktigt dålig dag.. varit sur och tvär men det är nog omgivningen som börjar smitta av sig.. har klarat mig riktigt bra ändå.. överlevde dagen.. nu sover wilma och själv ska jag krypa upp med en filt i soffan... sängen lär inte behöva vänta så värst länge den heller=)

hoppas på sol i morgon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0