pratat....

bort 1½ timme med min härliga svärmor... hon är helt underbar.. man kan inte få det bättre... kunde ju önska att dom flyttade hit bara men man kan ju inte begära allt för mycket.. hon ställer upp i tid och otid vilket vi uppskattar och värdesätter enormt...

varit ledig lördag och söndag vilket har varit härligt... wilma sov hos mormor natten till lördag så att hennes föräldrar kunde koppla av och sova ut... visserligen kunde jag inte sova så värst länge på morgonen utan for upp och städade=) typiskt mig, fast det var skönt att göra det i lugn och ro utan någon som rycker i sladden till dammsugaren eller doppar diverse saker i skurhinken=)

i dag var jag och wilma i badhuset... hur skönt som helst... ungen är kaxig som få och allt annat än rädd för vatten... hon hoppade från kanten och hade hon fått bestämma själv skulle hon ha simmat runt på egen hand... hehe.. hon är ju för go... vill bara tillägga att dessa goda sidor förmodligen kommer från hennes mor.... däremot envisheten och humöret helt klart härstammar från hennes far, ingen tvekan om saken=)

nu väntar en hård arbetsvecka men det ska nog gå bra det med... är ju inte den första och absolut inte den sista...

nej nog från mig nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0